sunnuntai 8. syyskuuta 2013

packing my bags and giving the academy a rain check

Eka viikko kouluu takana! En tiiä onks tää nyt vaan jotai kulttuuri shokkii mut siis tuntuu et näitten koulu on iha pelleilyy. Tunneilla ei ehdi tehä yhtää mitään koska ne kestää vaan n. 40 min ja siitäki menee joku 10min aina johonki yleiseen säätämiseen. Sit soi kellot ja 5min aikaa juosta lokerolle (koska ei saa käyttää laukkuja koska siel vois olla aseita!!:)) ja ettii seuraava tunti mikä saattaa olla ihan eri puolel kouluu ja munki koulu on yli 1000 oppilaan koulu niin välimatkat saattaa olla aika pitkiä.
Mun lukujärjestys näyttää tällä hetkellä tältä joka päivä mut saatan muuttaa tota koska mulla on espanjaa freshmanien kaa ja en kestä
U.S. Goverment
Biology
10th Grade English
Algebra 2
Learning Center
Yearbook
Spanish
 Lounastauko on puol tuntia ja syön aina lounasta vaihtareitten kaa koska meillä on yhteinen tunti ennen lounasta. Ois tyylii mahotonta ees löytää ketää muita syömään lounasta mun kanssa koska kännyköitä ei saa käyttää koulussa ja niitä ei saa pitää ees taskussa.. Mulla ei muutenkaa oo oikeestaa muitaku vaihtarikavereita vielä koska noilla 5min välkillä on vähän vaikee tutustuu kehenkää :D Oltiin kyllä eilen vaihteeks futispelissä ja tapasin siel yhen kivan tytön ja sovittii et nähään ens viikonloppuna! Sit meinasin vähä et koitan päästä johonki joukkueeseen mut en tiiä mihin..
Fiilikset vaihtelee ihan törkeesti, välillä tuntuu että miks ihmees oon täällä ku voisin olla pitää hauskaa Suomessa ja joskus taas et oli paras idea ikinä lähtee. Mut oon miettiny et mielummi on välil iha hirveetä ja välil tosi hauskaa ku et ois vaa ihan jees koko ajan.
Lauantaina käytiin leffassa kattomassa We're the Millers, mikä oli tosi hauska! Tänään meen vissiin vaeltamaan saksalaisen vaihtarin kaa johonki kirkkojuttuun?? :D
Nyt tulee kännykkäkuvia koska en oo jaksanu ottaa kameraa mihinkää

 Ennen lähtöö 4 aikaa aamul pirteenä hotellilla ja lentokenttää
Lake Superior
Kaupunkia
Eka koulupäivä, chihua<3, mun koulukirjat paitsi espanja ja eka futispeli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti